⚡EMS ⚡Easy Motin Skin چیست

⚡EMS ⚡Easy Motin Skin چیست

هم زمان به علت شباهت زیاد به فیزیوتراپی باعث برطرف شدن برخی از اسیب دیدگی ها میشود، این متد همچنین برای کسانی که اسیب دیدگی های مفصلی یا محدودیت دامنه ی حرکت دارند بسیار مفید می باشد زیرا بدون فشار به مفاصل این قابلیت را دارد که به تمام عضلات فشار مطلوبی وارد .کند
تمامی عضلات بدن خود را بدون استفاده از وزنه فعال کنید ،به این صورت که انقباضی که در عضلات به واسطه وزنه ها رخ می دهد توسط دستگاه انجام می شود . این امر منجر به نتایج قابل توجهی در افزایش حجم عضله های بدن بدون حمل وزنه های سنگین می شود . در نتیجه مفاصل . شما هیچ گونه فشاری را متحمل نشده و از اسیب های ورزشی رایج بدن سازی حفظ می گردد
———— EMS-TRAINING چه برتری های نسبت به تمرینات ورزشی سنتی دارد؟
برتری (ای ام اس) در برانگیختگی بالای فیبرهای عضلانی که سریع منقبض می شوند قرار گرفته است. این فیبرهای عضلانی نقش بخصوصی در فرآینده عضله سازی و تولید توان سرعتی ایفا می کنند. حین تمرینات سنتی تنها در صورت شدت کافی تمرین، در پایان هر جلسه فیبرها منقبض می شوند و در این حالت فشار زیادی برروی مفاصل و رباط ها قرار میگیرد، ولی در حین تمرینات (ای

ام اس) به دلیل عدم وجود بار اضافی فشاری به آنها وارد نمی شود. به همین دلیل است که به تمرینات سنتی، “متد ملایم” نیز میگویند، درحالیکه (ای ام اس) با شدت بیشتری بر ماهیچه ها اثر میگذارد و اغلب بسیار سخت و انرژی بر است. با (ای ام اس) شما حتی میتوانید فراتر از نقطه ی شکست عضلانی نیز ورزش کنید. هنگام انجام تمرینات (ای ام اس) ، فشار بسیار کمتری بر قلب و دستگاه گردش خون وارد می شود. در حالیکه حین تمرینات سنتی، بالا و پایین رفتن مداوم منحنی ضربان قلب و فشار خون را مشاهده میکنیم، میزان هردو حین تمرینات (ای ام اس) بسیار پایدار و به طور نسبی پایین می باشند. همچنین به دلیل شمار زیاد عضلات بکار گرفته شده، به طور همزمان بهبودی عظیمی در میزان
.تحمل و استقامت بدن ایجاد می شود